A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”)
célja, hogy a www.angyalkristaly.hu, online áruházban (a továbbiakban
„webshop”) történő vásárlás szabályait és feltételeit rögzítse.
A webshopban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Ön
a regisztrációval elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és az abban
foglaltakkal egyetért.
1. A webshop üzemeltetője
A webshop üzemeltetője a HSG Consulting Kft., melynek adatai
a következők:
Név: Körben Group Kft.
Székhely: 1165 Budapest, Zsemlékes út 25. fszt. 4.
Cégjegyzékszám: 01-09-996543
Adószám: 24226150-1-42
Bankszámlaszám: 10401914-
Web: www.angyalkristaly.hu
Ügyfélszolgálat: angyalkristalyrendeles@gmail.com
E-mail:
2. Regisztráció
A webshopban történő vásárláshoz regisztrációra van szükség,
ahol az alábbi adatait kell megadnia:
Keresztnév
Vezetéknév
E-mail cím
Telefonszám
Szállítási adatok
A számla kiállításához szükségünk lesz a számlázási adataira
is.
Cég vagy az Ön neve
Utca, házszám
Irányítószám
Város
Ezek után meg kell adnia jelszavát.
A regisztrációval Ön kijelenti, hogy cselekvőképes, a
rendelés megtételére jogosult.
A regisztráció során megadott adatait a vonatkozó
adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és harmadik személyeknek nem
szolgáltatjuk ki. A rendelés során megadott adatai a szállító részére a
kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.
3. A szerződés tárgyának lényeges jellemzői
Valamennyi termék mellett megtalálja annak részletes
leírását, valamint a fizetendő vételárat. Ezek az árak a webshop eladási árai.
Magyarországon ez a bruttó árat jelenti. Külföldi vásárlás esetén a különböző
járulékos költségek minden esetben a vásárlót terhelik, legyen az például
bármiféle adó, vagy vám, a teljesség igénye nélkül. Amennyiben további kérdései
lennének, keressen meg bennünket elérhetőségeinken.
4. Rendelés
Ön a webshopban lévő termékeket (a továbbiakban „Termékek”)
a webshopon keresztül rendelheti meg. A megrendelés beérkezését a rendszer
automatikusan azonnal visszaigazolja:
Korábbi rendeléseid a "Megrendeléseim"
hivatkozásra kattintással tekintheted meg.
Kérünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseidet, a "Kapcsolat"
menüpont alatt lévő e-mail címen tedd fel!
Köszönjük, hogy nálunk vásároltál!
A megrendelés rögzítéséről, és a szállítás várható időpontjáról
24 órán belül e-mailben tájékoztatást („visszaigazolás”) küldünk. Rendelése
ezen visszaigazolással válik véglegessé, azaz Cégünk ezen visszaigazolással –
és a vételár megfizetésével - válik kötelezetté a Termék leszállítására.
A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon
történik, hétvégén a szállítás szünetel.
A Körben Group Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a
megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága
kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal
feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása
után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés
visszavonását a vásárló elektronikus levelezési címen illetve telefonon teheti
meg a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül.
5. Szállítási határidő
A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye,
átlagosan 5-7 munkanap között mozog. Amennyiben Utánvéttel kéri a szállítást,
minden hétköznap 15:30-ig leadott megrendelést maximum 5-7 munkanap alatt
házhoz szállíttatjuk. A GLS házhozszállítás hétvégén és ünnepnapokon szünetel.
Ha Önnek sürgősen kell a termék, a telefonos elérhetőségeink egyikén van
lehetőség az egyeztetésre.
Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a megjelölt
időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot cégünkkel, a problémát azonnal
kezeljük!
6. Szállítási költségek
A szállítási díj a vásárlót terheli. Utánvét esetén +2000 forint a szállítás költsége, előre utalás esetén, postai küldeménynél +900 forint a postaköltség.
Amennyiben a megrendelt termék mégsem felel meg
elképzelésének, 14 munkanapon belül indoklás nélkül cseréljük vagy
visszavásároljuk azt. Visszavásárlás esetén a szállítási költség, a vásárlót
terheli. Csere esetén a kiválasztott terméket a kiválasztott szállítási mód költsége
terheli (személyes átvétel esetén természetesen díjtalan). A csere és
visszavásárlás feltétele, hogy a termék eredeti állapotában és csomagolásában,
számlával együtt visszakerüljön üzletünkbe 10 napon belül.
7. A vásárló megtekintési kötelezettsége
A Termék átvételekor köteles a leszállított termékek
mennyiségét és csomagolását ellenőrizni. A mennyiséggel illetőleg olyan, a
termék csomagolását is érintő károsodásokkal kapcsolatos észrevételeket, melyek
az átvételkor megfelelő gondossággal észlelhetőek, csak akkor tudunk elfogadni,
ha azt a szállítónak jelzik.
Amennyiben a csomagolást sérültnek ítéli, bontsa fel a
csomagot és ellenőrizze az áru épségét!
Sérülés esetén kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a
szállítóval.
A Termék átvételét követően csak olyan hibákra vonatkozó
észrevételeket tudjuk elfogadni, amely az átvételkor megfelelő gondosság esetén
sem volt észlelhető.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
E-mail: angyalkristalyrendeles@gmail.com
8. A vételár megfizetése
Magyarországon a következő fizetési módok közül választhat:
a. Banki átutalással:
Amennyiben a banki átutalást választja, kérjük utalja át a
teljes vételárat a visszaigazolásban vagy a jelen ÁSZF 1. pontjában megjelölt
bankszámlaszámra. A megrendelt Termék kiszállítására a vételár a bankszámlánkon
történő jóváírását követően kerül sor, ezért kérjük, a vételárat a
visszaigazolás kézhezvételétől számított 3 banki napon belül elutalni
szíveskedjék. Későbbi utalás esetén a szállítási határidő meghosszabbodik.
Banki átutalás esetén a közleményben adja meg a megrendelt
termék nevét!
b. Utánvét:
Amennyiben utánvéttel szeretné a termék vételárát
kiegyenlíteni a termék átvételekor kell fizetnie készpénzzel.
9. Szavatosság / Jótállás
Célunk, hogy vásárlóink elvárásait túlteljesítsük, különös
figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra.
Ennek szellemében minden problémás esetet a lehetőség
szerint a legrövidebb idő alatt igyekszünk orvosolni.
Amennyiben a kiszállított termékkel kapcsolatban valamilyen
hibát vagy azon sérülést észlel, mihamarabb lépjen kapcsolatba
ügyfélszolgálatunkkal. (e-mail)
Kérjük vásárlóinkat, hogy a csomagot a futár előtt bontsa
fel és ellenőrizze tartalmának sértetlenségét!
Amennyiben a termékről felbontás után kiderül, hogy sérült,
és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, vetessen fel
jegyzőkönyvet a futárral. A sérült termékek cseréjét a lehető legrövidebb
határidővel díjmentesen lebonyolítjuk.
A szavatosság megszűnik, ha a hiba oka szakszerűtlen kezelés
vagy nem rendeltetésszerű használat.
10. Elállás
A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.
(II. 5.) Korm. rendelet szerinti elállási jogát a termék kézhezvételének
napjától számított 14 munkanap elteltéig írásban gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg
történő visszaküldésével.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Cégünk azonban
követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának
megtérítését, a termék károsodása esetén a csökkentett vételár kerül
visszafizetésre.
Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és
nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen a szállító
részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható.
A vételár visszafizetésére a termék visszaküldésétől
számított 14 napon belül átutalással kerül sor a vevő által megadott
bankszámlaszámra.