ÁSZF

A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) célja, hogy a www.angyalkristaly.hu, online áruházban (a továbbiakban „webshop”) történő vásárlás szabályait és feltételeit rögzítse.

 

A webshopban történő vásárláshoz regisztráció szükséges. Ön a regisztrációval elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és az abban foglaltakkal egyetért.

 

1. A webshop üzemeltetője

A webshop üzemeltetője a HSG Consulting Kft., melynek adatai a következők:

Név: HSG Consulting Kft.
Székhely: 1165 Budapest, Zsemlékes út 25. fszt. 4.
Cégjegyzékszám: 01-09-186859
Adószám: 24870302-2-42
Bankszámlaszám: 12010611-01692296-00100008
Web: www.angyalkristaly.hu
Ügyfélszolgálat: angyalkristalyrendeles@gmail.com
E-mail: 
angyalkristalyrendeles@gmail.com

 

2. Regisztráció

A webshopban történő vásárláshoz regisztrációra van szükség, ahol az alábbi adatait kell megadnia:

Keresztnév
Vezetéknév
E-mail cím
Telefonszám
Szállítási adatok

A számla kiállításához szükségünk lesz a számlázási adataira is.

Cég vagy az Ön neve
Utca, házszám
Irányítószám
Város

Ezek után meg kell adnia jelszavát.

A regisztrációval Ön kijelenti, hogy cselekvőképes, a rendelés megtételére jogosult.

A regisztráció során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és harmadik személyeknek nem szolgáltatjuk ki. A rendelés során megadott adatai a szállító részére a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.

 

 

3. A szerződés tárgyának lényeges jellemzői

Valamennyi termék mellett megtalálja annak részletes leírását, valamint a fizetendő vételárat. Ezek az árak a webshop eladási árai. Magyarországon ez a bruttó árat jelenti. Külföldi vásárlás esetén a különböző járulékos költségek minden esetben a vásárlót terhelik, legyen az például bármiféle adó, vagy vám, a teljesség igénye nélkül. Amennyiben további kérdései lennének, keressen meg bennünket elérhetőségeinken.

 

4. Rendelés

Ön a webshopban lévő termékeket (a továbbiakban „Termékek”) a webshopon keresztül rendelheti meg. A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja:

Korábbi rendeléseid a "Megrendeléseim" hivatkozásra kattintással tekintheted meg.

Kérünk, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseidet, a "Kapcsolat" menüpont alatt lévő e-mail címen tedd fel!

Köszönjük, hogy nálunk vásároltál!

A megrendelés rögzítéséről, és a szállítás várható időpontjáról 24 órán belül e-mailben tájékoztatást („visszaigazolás”) küldünk. Rendelése ezen visszaigazolással válik véglegessé, azaz Cégünk ezen visszaigazolással – és a vételár megfizetésével - válik kötelezetté a Termék leszállítására.

A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén a szállítás szünetel.

A HSG Consulting Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a vásárló elektronikus levelezési címen illetve telefonon teheti meg a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül.

 

5. Szállítási határidő

A szállítási határidő mindig az adott rendelés függvénye, átlagosan 1-4 munkanap között mozog. Amennyiben Utánvéttel kéri a szállítást, minden hétköznap 15:30-ig leadott megrendelést maximum 5-7 munkanap alatt házhoz szállíttatjuk. A GLS házhozszállítás hétvégén és ünnepnapokon szünetel. Ha Önnek sürgősen kell a termék, a telefonos elérhetőségeink egyikén van lehetőség az egyeztetésre.

Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz a megjelölt időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot cégünkkel, a problémát azonnal kezeljük!

 

6. Szállítási költségek

A szállítási díj a vásárlót terheli. Utánvét esetén +1500 forint a szállítás költsége, előre utalás esetén, postai küldeménynél +600 forint a postaköltség. 20 000 forint felett a szállítási költséget cégünk állja.

Amennyiben a megrendelt termék mégsem felel meg elképzelésének, 14 munkanapon belül indoklás nélkül cseréljük vagy visszavásároljuk azt. Visszavásárlás esetén a szállítási költség, a vásárlót terheli. Csere esetén a kiválasztott terméket a kiválasztott szállítási mód költsége terheli (személyes átvétel esetén természetesen díjtalan). A csere és visszavásárlás feltétele, hogy a termék eredeti állapotában és csomagolásában, számlával együtt visszakerüljön üzletünkbe 10 napon belül. 

 

7. A vásárló megtekintési kötelezettsége

A Termék átvételekor köteles a leszállított termékek mennyiségét és csomagolását ellenőrizni. A mennyiséggel illetőleg olyan, a termék csomagolását is érintő károsodásokkal kapcsolatos észrevételeket, melyek az átvételkor megfelelő gondossággal észlelhetőek, csak akkor tudunk elfogadni, ha azt a szállítónak jelzik.

Amennyiben a csomagolást sérültnek ítéli, bontsa fel a csomagot és ellenőrizze az áru épségét!

Sérülés esetén kérjük, vetessen fel jegyzőkönyvet a szállítóval.

A Termék átvételét követően csak olyan hibákra vonatkozó észrevételeket tudjuk elfogadni, amely az átvételkor megfelelő gondosság esetén sem volt észlelhető.

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:

E-mail: angyalkristalyrendeles@gmail.com

 

8. A vételár megfizetése

Magyarországon a következő fizetési módok közül választhat:

 

a. Banki átutalással:

Amennyiben a banki átutalást választja, kérjük utalja át a teljes vételárat a visszaigazolásban vagy a jelen ÁSZF 1. pontjában megjelölt bankszámlaszámra. A megrendelt Termék kiszállítására a vételár a bankszámlánkon történő jóváírását követően kerül sor, ezért kérjük, a vételárat a visszaigazolás kézhezvételétől számított 3 banki napon belül elutalni szíveskedjék. Későbbi utalás esetén a szállítási határidő meghosszabbodik.

Banki átutalás esetén a közleményben adja meg a megrendelt termék nevét!

 

b. Utánvét:

Amennyiben utánvéttel szeretné a termék vételárát kiegyenlíteni a termék átvételekor kell fizetnie készpénzzel.

 

 

9. Szavatosság / Jótállás

Célunk, hogy vásárlóink elvárásait túlteljesítsük, különös figyelmet fordítva az esetleges reklamációkra.

Ennek szellemében minden problémás esetet a lehetőség szerint a legrövidebb idő alatt igyekszünk orvosolni.

Amennyiben a kiszállított termékkel kapcsolatban valamilyen hibát vagy azon sérülést észlel, mihamarabb lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. (e-mail)

Kérjük vásárlóinkat, hogy a csomagot a futár előtt bontsa fel és ellenőrizze tartalmának sértetlenségét!

Amennyiben a termékről felbontás után kiderül, hogy sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. A sérült termékek cseréjét a lehető legrövidebb határidővel díjmentesen lebonyolítjuk.

A szavatosság megszűnik, ha a hiba oka szakszerűtlen kezelés vagy nem rendeltetésszerű használat.

 

10. Elállás

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet szerinti elállási jogát a termék kézhezvételének napjától számított 14 munkanap elteltéig írásban gyakorolhatja, a Termék egyidejűleg történő visszaküldésével.

A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Cégünk azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését, a termék károsodása esetén a csökkentett vételár kerül visszafizetésre.

Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, karc-, és sérülésmentesen a szállító részére visszajuttatni, az elállási jog nem gyakorolható.

A vételár visszafizetésére a termék visszaküldésétől számított 14 napon belül átutalással kerül sor a vevő által megadott bankszámlaszámra.